Subject: [POTENTIAL PHISHING]AS Matsalu Veevärk teade!
From: Klienditeenindus - Matsalu Veevärk AS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 16:34:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Raikküla küla kliendid!

AS Matsalu Veevärk teavitab, et Raikküla asula puurkaevu ja veevärgi
analüüsis on laboris tuvastatud uuesti mikrobioloogiliste
indikaatornäitajate osas joogivee mittevastavust (aluseks sotsiaalministri
määrus 08.09.2023 nr 61 „Joogivee kvaliteedi- ja kontrollinõuded ja
analüüsimeetodid ning tarbijale teabe esitamise nõuded“).

Soovitame söögiks-joogiks vett tarvitada keedetult!

Teavitame Teid joogivee nõuetele vastavusse viimisest koheselt.

Paigaldame täna, 07.10.2024 asulasse joogivee mahutid Raikküla
noortekeskuse juurde ja Raikküla kooli sisehoovi.

Vabandame tekkinud olukorra ja ebameeldivuste pärast!

Tervitades

Annika Sõstra

Klienditeenindaja

Matsalu Veevärk AS

Tel 48 55 508

Mob 56 494 756

[email-masked] <mailto:[email-masked]>